onsdag 13. august 2008

Ett erkännande

Jag tror jag ger upp, erkänner mig besegrad, bekräftar min lite dåliga karaktär ............detta med köpstopp var inte min grej, så tråkigt. Så härefter är det inte köpstopp, men köp med begränsning. Och vet ni vad, det känns inte som något misslyckande. Men jag är fortfarande övertygad om att det hade varit väldigt smart att upprätthålla köpstoppet, men måste man alltid vara så smart, duktig och ordentlig. Skrev jag inte för en tid sedan att det var de ordentliga som oroade sig. Det finns väl en lagom balans, duktig, sprallig, eftertänksam och impulsiv i en lagom blandning - det får bli min melodi.

Och utanför så är det åska, och regnet öser ned. Men jag har både gummistövlar och en färgsprakande regnjacka, men också en bok som väntar. Should I stay or should I go....

Ingen kommentarer: