torsdag 18. september 2008

Det där med fredagar

Är något väldigt skönt. Särskilt de fredagarna som för med sig en ro, som inte är präglad av en nedstressad helg. Idag är en sådan fredag. Planen för helgen är lite födelsedagsfirande för min man. Har varit och hämtat presenten idag, en present som innehåller lite drömmar, så får vi hoppas att min man delar de drömmarna. Men måste erkänna att det inte är lätt att hitta en passande present, vad är det en man vill ha? Är det någon som har något bra tips. Jag känner mig ibland helt blank. Annars är väl jag egentligen en ganska fantasirik person, men just här har jag några brister. Det kan ju inte alltid bli kläder, en cd, en klocka, något lukta gott..... ja så där tog min fantasti slut.

Dagens citat
"Kjærligheten måles ikke etter hvor mange ganger vi rører ved hverandre,
men hvor mange ganger vi når hverandre. "

Ingen kommentarer: