tirsdag 13. november 2012

Ändrade träningsformer

Jag har under några års tid tränat på Spenst, ett bra träningscenter väldig centralt för mig. Lätt att ta mig dit både med cykel och genom att gå. Har ofta valt att träna direkt när jag slutat på jobbet. I somras hade vi en natt med ett förskräckligt regnoväder, det blev översvämningar lite över allt här i mina trakter. Några har ännu inte kunnat flytta hem till sin hus igen. Också "mitt träningscenter" blev drabbat och har haft stängt sedan augusti. Jag har istället försökt att gå långa turer, lite löpning och så har jag börjat simma. Detta har fungerat fint och det är säkert bara bra att variera sina träningsformer, men nu börjar jag längta efter spinning och styrketräning. Träningscentret ska öppna igen 2 januari och då ska jag vara klar...men det finns ett stort MEN. Spenst har fått nya ägare och så ett nytt namn...och det är detta namnet jag har lite lite svårt för. Det ska heta Stamina Hot...ja ni hör själva hur det låter. Men det är ju insidan som räknas, så jag ska ge det en chans och hoppas att jag ändå känner igen mig.

Ikväll har jag varit ute på löptur i mörkret och det känns skönt både när jag springer och när jag är färdig.


Det verkar ju inte så dumt när man läser detta. Bilderna är tagna från hemsid.

2 kommentarer:

Malla sa...

Flinkis;)

Lisbet sa...

Du får ta det från den humoristiska sidan och känna dig riktigt hot när du tränar.
Duktiga du!
Ha en fin dag!
kram