onsdag 2. juli 2008

Mycket just nu

Idag precis som så många andra dagar, känner jag mig som ett gummiband som man bara drar och drar i, undrar hur långt det går innan det spricker. Ser redan nu hur kalendern nästan är full i augusti, och det börjar också bli mycket i september. Så de tre veckorna som jag ska ha semester, blir helt nödvändiga, ljuvliga och efterlängtade. Måste ju bara på nytt säga att jag har en sådan otrolig tur med mina kollegor, fick i dag ett sådan hygglig sms efter jobb från Stine. Tack, det värmde så gott. Det är så viktigt att vi i en stressad vardag kan klara av att se varandra och ge varandra små uppmuntrande ord när det kör ihop sig litegrann. Det ska vara min målsättning. Upp med humöret - livet går vidare - och det är lov att inte vara perfekt (för usch vad tråkigt det hade varit.)

Jag har en viss tendens att hela tiden finna melodier som jag tycker passar in, och idag blir ytterligare ett bidrag från Galenskaparna och After Shave. "Det ska va gött o leva"

Ingen kommentarer: