søndag 26. desember 2010

Juldagar

En vintersaga....ljus och snö.
Tror och hoppas att vi är många
som har haft juldagar som har varit fyllda
med glädje och frid
Stunder av stillhet och stunder att glada skratt
En härlig livsblandning
Det har varit goda juldagar...men ack vad fort de blir borta.
Har jobbat idag, och det blir jobb i morgon med,
men så väntar ytterligare lediga dagar som ska tillbringas med familj.
Om jag känner mig själv rätt blir det kanske lite reashopping,
men planen är att den ska begränsas.
Innan jul så investerade jag i en ny julklänning i en härlig rödfärg...
den tror jag ska få uppleva nyårsafton också.

9 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så nydelige bilder,
en vakker kjole du har kjøpt deg, den var du veldig fin i. klart du må bruke den nyttårs aften å.
ønsker deg fine romjuls dager.
klem fra sylvia

Evatina-beth sa...

Oh, så fin!!!
Vad skall jag ha på mig??

Ann-Sofie sa...

God fortsättning till er, jättefin bild på dig! Nu väntar ett nytt år med nya möjligheter, ser fram emot... :)

KRAM

Vita hjärtan sa...

Vilken underbar klänning!! I en underbar färg!! På en underbar kvinna!! Perfekt :)

Önskar dig ett Gott Nytt År!!
Kraaam Annemari

Lisbet sa...

Jo, du har så rätt, juldagarna går så fort! Men vi har ju något att vänta på :) Ljusare dagar!!!

Vilken vacker klänning! Såklart ska du ha den på nyåret också! Varje år ska du ta fram din julklänning!
kram

Ninnie sa...

Vill önska dej ett GOTT NYTT ÅR! Ha en riktigt fin nyårsafton!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

gott nytt år!!

Lisbet sa...

Jag önskar dej ett riktigt Gott Nytt År!

Marie//Tekla Maräng sa...

Så fin du är i rött passar dig.
god fortsättning på 2011:)