søndag 6. november 2011

Hösten är här

Nu är det verkligen höst, grått och lite regn. Som varje år så kommer den så fort och plötsligt, det var ju inte länge sedan det var sommarvarmt ute. Dagarna tillbringas springandes, både på jobb (stressigt) och efter jobb (skönt) Det nya huset vi flyttade in i denna sommaren, har nu fått ny ingång till källaren, ny dränering och en liten uteplats utanför ingångsdörren. Mycket arbete, men det har blivit väldigt bra. Är så nöjd med flytten, cykel/gångavstånd till jobbet - kan det bli bättre? På tal om bättre....såg på "så mycket bättre" på tv igår. Tanken som fastnade i mig..."Jag är inte som alla andra....men det är inte heller de andra" Vi är oss själva och så möts vi.

2 kommentarer:

Lisbet sa...

Här är det likadant väder. Nästan som skymning fortfarande trots att det är mitt på dagen. Jag har ju bilfärd till jobbet så jag är tacksam för varje dag som inte halkan anlänt :)

Ni verkar ha haft stort projekt på gång med huset... Härlig känsla är det väl nu :)

Ha så bra!
kram

Vita hjärtan sa...

Så spännande med ert nya hus! Skönt att ni redan fått en del jobbiga saker gjorda....här finns ett par badrum att ta tag i så småningom.... Ta fram kameran någon dag och lägg ut några bilder på huset, så nyfiken ;)

Så mycket bättre är verkligen såå bra, älskar varje avsnitt!! Kan det bero på den store idolen tro??? ;))

Ha det bra!
Kram Annemari