søndag 25. mai 2008

Så en tur till Göteborg

Mina föräldrar ville överraska mig, så det var beställt hotell i Göteborg och biljetter till musikalen "Singing in the rain". Göteborg bjöd på ett fantastiskt väder på lördagen. Hotellet låg på Danska vägen, inte långt från Överås, där mina föräldrar gifte sig och jag är döpt. På lördagen blev det lunch i Haga, och så en tur med "paddan" (rundtur med båt både på kanaler i stan och ut i hamnen). På kvällen var det musikal. (fick skratta en hel del) Söndagen bjöd också på flott väder, så det blev en gåtur på stan och ett besök på Liseberg. Liseberg är så flott, passar för alla åldrar. Liseberg är starkt förknippat med mina barndomssomrar.Vi fick oss en åktur i Balder, och jag skrek precis som man ska göra. (det kan hända att det kommer en bild så småningom) På bilderna kan du se Överås och Balder. (och den är inte liten)

Ingen kommentarer: