lørdag 20. september 2008

God morgon alla morgonglada människor!

Tror jag föddes med en morgongen. Tror alltid hela jag har uppskattat de tidiga morgontimmarna, hela dagen ligger ju då framför dig. Var ute och hämtade tidningen, lite fuktigt i luften och du känner att hösten verkligen kommer smygande in från alla kanter. Färgerna blir bara starkare och starkare, och inne är så är det varmt och gott. Den nya varmepumpen er installerad, och jag har kapitulerat, den var bra och det var inte fullt så fult som jag hade trott. Ute i trädgården ligger en hög med matrial, och på måndag kommer snickaren, som ska hjälpa till med att få upp utbyggnaden. Det blir så spännande, men jag glädjer mig nog allra mest till att få en hall med bra med garderobplats. Min tanke om ett bra hus är: Ett stort kök, ett bra bad och mycket med garderobplats.

Har det bra här hemma, men är lite lite avundsjuk på mina goda vän som snart sitter på flyget till Kreta, men jag unnar henne verkligen den här turen, och hoppas hon och familjen får en härlig vecka.

Ingen kommentarer: