mandag 13. juli 2009

Alltid lika kul

Det att skriva ut biljetter till kommande resor, är ju en positiv upplevelse. Det blir först en kort tur till Sverige, och så en tur till Grekland. Två fantastiska länder på olika sätt. Här regnar det......

.....Visst verkar jag vara i mitt mest positiva hörn i dessa dagar!!! Var har positiva Marie tagit vägen, tror jag måste börja att leta efter henne, jag vet ju att hon finns någonstans....kanske bara lite trött på att skratta för ögonblicket. När läget nu är så, så är träning med musik i öronen fantastiskt, kan koppla ut allt annat och bara vara där för mig själv. Och så reta sig på alla dessa unga män, som bara står och hänger, trodde de var där för att träna, men det ser mest ut som om de är där för att bli sett.

Hvis du vil nyte livet, så nipp langsomt til det...
engelsk kilde

1 kommentar:

Marie//Tekla Maräng sa...

Jag är nog väldigt opp och ibland ner i humöret men för det mesta så är det positiva Marie som skriver på bloggen.
Låter som härliga turer både till Grekland och Sverige.
Ha det gott Marie:)