torsdag 17. desember 2009

Vinnaren är.....


Så hade vi kommit till den stora dagen...vi ska dra en vinnare. Här blev alla namn skrivit ned på små vita lappar, några fick två lotter och några fick en. Jag fick hjälp av min man....och spänningen stiger... Vinnaren är en härlig tjej, och hennes namn är LisaMatilda med den fina bloggen lisamatilda.blogspot.com/. Så ett stort GRATTIS!
Skicka mig din adress, så kommer paket i posten...hoppas posten hinner med, nu mitt all julpost, annars blir det ett nyårspaket.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :)
Kikar in en stund hos dig :)
Nu har vi äntligen fått snö och riktigt vinter. sååå härligt och mysigt.. fast kaaaaalllt..
Låter jättekul med julmarknaden!
jag skulle vilja se New York eller London i denna tid på året...!!
One day,,
Kram

LisaMatilda sa...

Vad kul att jag vann hos dig! Skickar ett mail med min adress.
Kram