tirsdag 25. november 2008

Gjennom eld og vatten

Om inte vårt daglig kaos nu i flytteprocessen hade varit tillräckligt - idag hade vi både vatten läckage och en mindre brand. Men allt är under kontroll, så i morgon är det bara det vanliga kaoset. Det börjar bli tomt i hyllor och på vägger, allt ska ned i kartonger. De som ska vara kvar på huset, tycker nog att det känns lite konstigt. Tror de kommer att märka en tystnad, eftersom att vi som flyttar nog till tider kan vara ganska livliga.

Idag fick jag en till uppmärksamhet av en kollega, en blomma och ett vackert personligt kort. Så jag tolkar det som om jag gör något bra.



















Hemma fick vi besök av lilla gullhjärtat, som fann en träslev smakfull och attraktiv.

2 kommentarer:

Evatina-beth sa...

Det behövs inte så märkvärdiga leksaker till såna små gullungar. Träskedar är bra redskap för stora och små.
Hoppas att flytten går bra i fortsättningen.
Kram från mamma.

Vita hjärtan sa...

Hej!

Vad roligt med lite uppmuntran i form av en blomma....det behövs inte så mycket, men man mår så mycket bättre! Och i sällskap av en liten mår man ännu bättre......!

Tack för dina gulliga ord på min blogg.....dom betyder mycket för mig!!

Kram Annemari