tirsdag 4. november 2008

Vem är jag?

Jag är tydligen en dagboksbloggare och det är jag faktiskt ganska enig i. Den här bloggen är för mig och mina små och stora tankar om viktiga saker och om mindre viktiga saker. Det mesta kan intressera, banalt eller seriöst. Det som är viktigt är att inte bli en stereotyp, en som prövar att vara någon/något man inte är. Det kan ju då också betyda att min blogg inte blir specielt spännande för de som inte känner mig. Varför skulle någon helt främmande vilja läsa om mitt liv, en 40 årig svensk kvinna i Norge? Ja säg det! Men måste också medge att det är hyggligt när andra läser, och så tycker jag själv att det är otroligt kul att skriva och få det hela till att se fint ut. Men som ni kanske förstod av mitt förra inlägg så är jag ingen dataexpert, men jag lär mig. Det är nästan som gammalt hederligt pyssel och knåp - klipp och klistra. Så kanske detta är en pysselblogg?

Ingen kommentarer: