onsdag 13. august 2008

Dagens tur

Definitivt rätt beslut - jag kom mig ut. Det finns ju egentligen inte mycket som är skönare än en tur när det precis har regnat eller när du känner att regnet är på väg. Kände mig till tider lite förföljd av åskan som mullrade där bakom mig, men jag var snabbare. Fick ibland balansera lite så jag inte skulle kliva rakt ned i en vattenpuss. Är inte detta ett härligt svenskt ord?

















Inne så är det OS som gäller, men måste ärligt erkänna att jag har varit dålig på att hålla mig uppdaterad, tror Sverige tagit 2 medaljer (men vilken gren var det nu då...?!?...) Och mina prognoser för det totala svenska resultat är väl inte så optimistiskt, men jag tycker ju om att bli överraskad. Så klart jag håller tummarna både för Stefan, Carolina och Sanna. Och idag såg jag en svensk tjej som nu tävlade för Norge, i simning var detta.

Ingen kommentarer: