onsdag 20. august 2008

Packa en packsäck

Det där med att packa är en konst som jag inte riktigt behärskar. Eller kanske man kan säga, att jag packar alldeles för bra, närmare bestämt för mycket. Ska nu vara borta från torsdag till söndag, men om man ser på väskans innehåll skulle man kunna tro att jag inte tänkte komma tillbaka på minst en vecka. Men hur i alla sina dagar ska jag i förväg kunna veta vad jag vill ha på mig. Och så är det det här med vädret i våra nordiska länder, du vet aldrig när regnet kommer, även om nu prognosen såg ytterst lovande ut. Så jag har packat för alla eventualiteter, och några till. Så skulle det ju med en present också. Tror, efter att jag har sett resväskan, att aktiviteterna på fredagen bör bli av det kulturella slaget och inte shopping.

Ingen kommentarer: