torsdag 26. juni 2008

Det blev en kort tur



Här kommer bilder från vår lilla kvällstur. (absolut inte lång, men ändå en tur) Vi skulle egentligen ge hästarna lite mat, men de var inte där vi trodde. Geten luktade lite på potatisen, men var skeptisk, vände och gick sin väg. Det är otroligt dumt att dofter inte går att förmedla, det är en riktig väldoft i skogen. Det är något specielt med den nordiska sommaren. Även om vi säkert alla hade kunnat önska oss lite mer värme, men jag tror ändå inte att jag vill byta bort vår sommar. Och nu verkar det som om helgen ska bli ok, inte regn och cirka 20 grader. Tänk att man kan vara så upptagen av vädret, kanske jag skulle ha blivit metreolog istället för socionom. Men både två ska visa ett interesse för ändringar, och uppskatta olikheter kan jag tänka mig.

Ingen kommentarer: