tirsdag 24. juni 2008

Problemfri timme

"Det är inte det hinder du inte kan komma över, den utmaning du inte kan möta, den rädsla du inte kan övervinna, hur omöjligt det än kan se ut några gånger" av Erin Brockovich

Idag efter jobb fick jag det, en hel timma bara för mig själv. Aromaterapi, och jag har redan bokat ny tid till dagen innan jag ska börja min semester. Tror att det blir en bra start. Ser ut som om semester i år verkligen kan behövas, anar redan en hektisk höst. Nu är det mycket som ska på plats innan den 1 december. Eftersom jag är en typisk ja-person sitter jag i många spännande grupper, och det betyder arbete, arbete men också en möjlighet att påverka resultatet. Men en timma för mig själv då och då, är absolut nödvändigt. (så rynkorna i panna inte blir allt för djupa -många tankar och funderingar där)

Ingen kommentarer: