torsdag 12. juni 2008

Två dagar i Oslo

Har varit i Oslo sedan i går. Sitter i en referansegrupp för nytt skoleringsmaterial för tillitsvalgte - Helse og Sosialpolitikk. (ibland är det enklare för mig att använda de norska orden - blir kanske lite förvirrande men men) Det har varit två intensiva dagar, och jag tror vi fick gjort en hel del. Har då övernattat i Oslo, och fick lite tid för mig själv i går kväll, men det var inte bara enkelt. Hotellet låg i närheten av Oslo City med alla sina affärer, mitt köpstopp av kläder fick sig på nytt ett prov, men jag klarade det också den här gången. Gick snabbt tillbaka till hotellet och kopplade av med en bok i stället. Dagen startade därefter med frukost och arbete från klockan 08.30. Jag var hemma igen klockan 18.15, och det var skönt. I morgon är det seminar om kvalifiseringsprogrammet, så här är det fullt upp. Men väldigt spännande, har sådan tur att mitt arbete innehåller så många (ibland kanske lite väl många) varierande uppgifter.

Ingen kommentarer: