søndag 22. juni 2008

Tur i skogen

Idag har vi gått tre lyckliga mil i blandat väder. Det betyder både regn och sol. I skogen mötte vi bara glada människor. Vad betyder det - blir man glad av att gå i skogen eller går man i skogen när man är glad? Turen tog nästan 6 timmar medräknat några korta fikapauser. En rejäl regnskur, men eftersom vi är så praktiska anlagda, hade vi med torra kläder i säcken. Åt också årets första smultron, sött och somrigt. Vi planerar en ny lång tur om två veckor, och då önskar vi våra sportiga kollegor också välkomna på tur. Vi får se hur många som möter upp. När jag kom hem idag var det otroligt skönt med en varm dusch, och så kanske det nu blir lite varm choklad eller något annat mumsigt. Som ni kanske ser så jag har bytt mobil, och med den här blir det inte lika bra bilder. (min vanliga ska sändas in til reparation, i morgon om jag inte glömmer det - det finns en del saker som jag ibland bara låter ligga, jag är inte alltid lika effektiv)

Ingen kommentarer: