mandag 23. juni 2008

Detta kan bli en vana

Helt topp. Jag sitter som en liten drottning där bak, och har det bara fint. Du kommer nära naturen, och alla dofter. (både från ko-hagen och blomster-hagen) Så en semester på motorcykel kan jag se framemot. Nu när jag investerat i goda regnkläder, så kan det bara regna och jag blir nästan inte våt. På vår tur i dag blev det en sväng inom goda vänner (som jag tror har bidragit till motorcykelköpet), och där fick vi räkor. På vägen hem kom det lite regn, och samtidig fick vi se regnbågen. Blir säkert flera turer nu i veckan, men i morgon har jag beställt tid för aromaterapi - skönt och avkopplande. Borde unna sig något sådant lite oftare, nu är det faktiskt en av mina 40 års presenter som jag äntligen ska få ta i bruk. Idag har jag varit til frisören (men på bilden har jag just tagit av mig hjälmen, så då är ingen frisyr vacker), så den här veckan tar jag hand om utsidan litegrann, men då tror jag också att insidan mår bra.

Ingen kommentarer: