fredag 13. juni 2008

Test av garanti

Min mobil har varit litt problematisk de sista dagarna, lite trög kanske man kan säga. Nästan helt omöjligt att skriva sms, om man inte har ett fantastiskt tålamod (något jag aldrig har varit känt för). Så nu ska garantifunktionen prövas ut. Gick in på nettsiden www.moobi.no och så följde jag instruktionerna. Det ska då komma ett frankerat kuvert hit hem och så ska telefonen sändas iväg, och så får jag se när jag får se den nästa gång? Är lite skeptisk, men jag hoppas på en positiv överraskning. Så i påväntan av att jag får mig en ny telefon, så får alla vänner bara förstå att det inte blir många sms från mig i en period. (vi har en annan telefon här hemma, men den tycker jag är så svår.. men nöden har ingen lag, så jag kanske kan pröva den)

Ingen kommentarer: