onsdag 18. juni 2008

Förväntan

Har varit lite sparsam med att ge ut den här adressen, och varför. Jo, ju fler som får adressen och som kan tänkas läsa det jag skriver, desto större prestationskrav ger det mig. Men jag har inte önskat att bruka den här sidan till att skriva massor av kloka inlägg. Mina dagar är fyllda av nödvändiga beslut och avgjörelser, så jag måste kunna ha en plats där jag bara kan vara och skriva om allt annat mellan himmel och jord. Hade jag önskat så kunde jag säkert komma med massor av reflektioner, deltagit i samhällsdebatten etc, men vill inte. Så alla ni som läser, ta detta för vad det är, en avkoppling i en stressad vardag.

Och så en annan förväntan - i kväll. Sverige mot Ryssland. Läser att de svenska fansen i Innsbruk är helt övertygad om att Sverige vinner, medn själv är jag lite mer skeptisk. Men måste väl behålla hoppet och tro på laget. Så här kommer ett "HEJA SVERIGE".



Jag får ofta frågan om svenskar också går i tåg på sin nationaldag - kanske inte då, men som ni ser så går vi i tåg vid fotbollskamper.

Ingen kommentarer: