torsdag 5. juni 2008

Keep on jogging

I kväll har jag varit duktig. Det som började som min vanliga kvällstur, slutade med att jag faktiskt löpte en ganska lång sträcka. Kändes gott, och ansiktet fick en färg som kanske kan kallas tomatröd. (inget att visa fram) Gick faktisk ganska lätt, kanske var det musiken som gjorde sitt. Min ipod fungerar bra, och har fått sig en egen väska (fodral) som jag kan ha runt armen. Känns lite som en blodtrycksmätare.Dagen har annars varit bra, och i morgon är det fredag igen. Ser ut som om det också i morgon blir upp mot 30 grader. Så "the heat is on" Varför ska då nästan hela dagen tillbringas inomhus? Har någon ett svar? Semestern ligger fortfarande långt framme, men det gäller ju att ta vara på kvällar och helger. Inte spara allt till semestern, det är mycket som då ska rymmas innanför 3 veckor.

Ingen kommentarer: