mandag 8. desember 2008

Eftermiddagsaktivitet

Stannade till hos Emma och hennes föräldrar på väg. Eftersom Emma sov, blev det lite Singstar. ABBA Gold, och jag var 10 år på nytt. Tänk om detta hade funnits när man var liten, vilka kvällar jag hade haft. Bara sjunga för full hals, urkul. Så för en liten stund var jag en stjärna - SOS, I do I do I do eller varför inte Does your mother know. Jag vill ha!

Och så måste jag bara sätta in ett bildbevis på att det fortfarande är helt otroligt vintervackert ute. Ingångspartiet är från den nya delen av huset, ännu inte i bruk. Några ljusslingor, men definitivt inte helt "the american style". Kanskje vi skulle ha tomten med hans renar på taket, och några blinkade lampor.

1 kommentar:

Vita hjärtan sa...

Men så fint ni har som har så mycket snö, riktig julkänsla! Önskar vi kunde ta den där promenaden!

Visst är Singstar kul! Jag tycker det är lika roligt som ungarna. Blir nog ett par sådana paket under granen i år....!

Kram Annemari