fredag 19. desember 2008

Sköna fredag

Tror det var ett tv program med det namnet en gång, eller minns jag fel. Nu är det i alla fall en skön fredag. En vecka till avklarad, och idag började vi dagen med en gemensam frukost för oss alla på jobbet. Mysigt, det är viktigt att vi tar oss tid till lite gemenskap för dagarna är så innehållsrika så det är nästan inte tid till en kopp kaffen en gång. Efter jobbet hade jag beställt aromaterapi, helt fantastiskt, den här gången somnade jag och det kan betyda att jag behövde den här avkopplingen. Väl hemma, möttes av jag av att min man höll på med montering av pepparkakshus, men dekoreringen kommer i morgon. Det fanns tydligen inget hemma som dög till pynt.














Nu ska myskläderna på, och jag har nog något bra att läsa och kanske något gott att dricka. Fick 4 otroligt vackra vinglas i julklapp från FO igår, kanske de ska invigas.

2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Jättefina glas!!! Då smakar nog vinet extra gott....

Pepparkakshus tror jag inte blir något här......var många år sedan. Har ett tomtehus istället.

HA en bra helg! Själv ska jag gå på julfest i Esab-hallen med underhållning bl.a Joakim Cans imorgon kväll!

Kram Annemari

Ann-Sofie sa...

Hej, vad kul med lite nytt, som sagt, då smakar det nog extra gott...
Vi är också i startgroparna med pepparkakshus, får se om det blir gjort...nu far tiden iväg, och så mycket vill ju hinnas...

Ha en riktigt skön kväll!
Kramar Ann-Sofie