fredag 12. desember 2008

Så var det fredag

Nu känns det i hela kroppen. Har varit hos min frisör idag, och när jag passade på att ta en hårkur för mitt slitna hår, fick jag några stränga ord från min frisör. Det gällde nu inte mitt hår, men min nacke. Den var visst väldigt stel och full av muskelknutor, som inte skulle vara där. Och visst vet jag att hon har rätt, jag inte bara vet- jag känner det. Så nu måste jag blir bättre på att slappna av, det är inte bra det här. Så nu ska jag bara ordna mig lite mat, så ska jag låta kroppen få lite ro, och inte minst huvudet. I morgon måste kropp och huvud få lite frisk luft, blir alldeles för lite av det nu i veckorna. Förresten så fick jag en julklapp av min frisör, nästa gång jag kommer dit så får jag gratis hårkur med massage, tror hon vet vad både jag och mitt hår behöver. Men jag tror att jag är en ganska god kund också, idag fick hon bland annat sålt något som skulle passa bra till mitt lockiga hår.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ha en jätteskön helg, hoppas du får ro och vila både i kropp och själ, Jag kom till Vita hjärtan genom dig, brukar kolla runt ibland, och henns blogg är också så fin, verkar vara så pysslig :)

Kramar från Ann-Sofie

Anonym sa...

Du må ha en delig og avslappet kveld. kose deg masse.

De hår greiene så i alle fall flotte ut..

klem tone