mandag 1. desember 2008

Första dagen

Idag är det första december, samtidig var det första riktiga dagen på den nya arbetsplatsen. Det är naturligtvis några startproblem, men tror att detta ska vi få till. Alla är så positiva, inga sura miner. Här hemma var jag lite sen, så först idag på eftermiddagen fick jag upp adventskalendern. Eftersom jag inte har några barn, så väljer jag att behålla och vårda mitt barnasinne extra noga. Så adventskalender vill jag ha trots mina 40 år. Så nu har jag knytit fast alla de obligatoriska twist bitarna.














Vill bara göra er alla uppmärksamma på att riktig svar på rimmet redan är avgett, går att läsa under kommentarena till inlägget.

2 kommentarer:

Evatina-beth sa...

Det gläder mig att mitt trägna broderande ännu kommer till heders.

Vita hjärtan sa...

Vad mysigt! Jättesöt kalender också.

Kram Annemari