lørdag 27. desember 2008

Hemma igen

Allt gick bra med flyg hem och så. Är alltid bra att vara ute i god tid, då är det inte mycket som kan gå fel. Väl hemma hade vi lite mer julklappsutdelning, det var ju en del paket som inte gjorde sig på flyget. Har fått så mycket fint: ny pyjamas (redan väl använd), rengöringskräm med hand/nattkräm för händerna ( så nu ska de bli mjuka och fina) och en bok för stressade (någon som känner mig här) och mycket mer. Så ser ut som om jag har varit snäll i år, eller vad det beror på. Men skönast av allt är att bara ha haft några dagar tillsammans med familjen, och så veta att det fortfarande är några dagar ledigt. Så underbart att vara tillsammans med de man är glad i och få tid att prata. Det finns väl inget härligare en den långa samtalen vid frukostbordet, när ingen är stressad och måste iväg. Flera sådana dagar och stunder önskar jag mig för det nya året.

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Din pyjamas var ju helt underbar!!! Antar det var den röda du hade på bild häromsistens...och visst känner man sig så bortskämd över så fina saker man får...
Önskar dig en skön kväll och tar med mig dina tänkvärda ord!

Kramar Ann-Sofie

Evatina-beth sa...

Tack för att ni ville fira jul med oss!

Vita hjärtan sa...

Välkomna hem! Borta bra men hemma bäst heter det ju och det brukar stämma hur bra man än haft det borta! Jättemånga härliga julklappar du fått!!!

Här packar vi för att åka till fjällen imorgon bitti, ska bli jätteskönt!Eller ja, just nu tittar jag förstås på Körslaget som framkallar massa känslor! Och bloggar samtidigt på min alldeles nya laptop!

Ha en bra nyårshelg!
Kram Annemari