fredag 1. mai 2009

Nu var det länge sen...

Någon kan ju börja undra, har hon Marie försvunnit eller vad har hänt? Förklaringen är enkel, problem med nätet, och har alltså varit offline i flera dagar. Men nu är jag tillbaka. För övrigt så har det varit en hektisk vecka...och så underbart med en extra ledig dag och solen ska skina från en blå himmel.

I måndags hade jag mina 3 underbara resvänner på besök, och den 7 maj åker vi till Antwerpen. Jag bjöd på en kycklingssallad - med det passande namnet "Fågelbo". Pasta, ruccola sallad, tomat, gurka, röd lök, oliver, kyckling och pesto. Serverad med aioli och ett gott bröd. Uppskattades. Kvällen blev så trevlig, och det blev mycket prat om vad vi önskade att se i Antwerpen. Men jag tror att vi alla är överens, det ska inte bli ett fullpackat program - det ska vara tid till att bara njuta. Men vi ska nog klara av att njuta och inte stressa. Flyget går tidigt på torsdag morgon, och jag måste nog åka hemifrån cirka halv fyra...men A-människa som man är så ska väl det gå bra.

För övrigt har veckan varit väldigt mycket jobb, och när jag gick hem igår så var det nog inte bara jag som tyckte att jag behövde helg..flera på jobbet noterade att jag var lite småstressad. Måste börja med flera nej igen...mest ja just nu..

Ingen kommentarer: