lørdag 25. oktober 2008

Godmorgon alla lördagsvänner

Tidigt uppe som vanligt, har varit vaken sedan klockan halv sju. Tänker att min kropp har en fast rytm, som den följer oavsett om det är vardag eller helg. Men tänk så mycket man hinner med innan klockan är 10.00. Damsugit hela huset, bytt till nya lakan i sängarna, satt på en tvätt och så plockat. (ja ni kvinnor vet vad jag menar med att plocka...du går genom ett rum och så automatiskt så plockar du undan, lägger till rätta...) Men nu sitter jag stilla med en kopp kaffe, och ska snart en tur ut. Måste också visa en bild på den fina välkomststenen utanför vår dörr.

2 kommentarer:

Evatina-beth sa...

Ja, så mycket hann jag definitivt inte före kl 10.00 idag. Mamma

Vita hjärtan sa...

Hm....inte jag heller, fast jag gick upp vid halv åtta. Jättefin sten!!

Kram Annemari