torsdag 23. oktober 2008

Jag imponerar

Häromdagen imponerade jag två av mina kollegor (unga män). Jag hade total kontroll på fotbollsresulataten och kunde gratulera bägge två, då bägges "lag" (Manchester U och Arsenal) hade vunnit sina matcher. Så även en "gammal" tjej kan lite...

Och idag har jag blivit imponerad av mig själv, tycker att jag hanterar det nya dataprogrammet riktigt bra, och har tid att svara på frågor. Men jag måste säga att jag är imponerad av alla på kontoret, här är det inte några klagomål och alla bara jobbar på. Tänker att vi alla är värda uppmärksamhet och varför inte en tårta. Och det mest fantastiska är att alla tar sig tid till ett leende mitt i det lilla kaoset som är där. Så ett stort HURRA för mina kollegor.

"Vennskap består i å glemme hva man gir og huske hva man får"
av Alexandre Dumas

Ingen kommentarer: