torsdag 16. oktober 2008

Vacker kvinna??!!

Bra eller dåligt? Hur mycket kan jag om filmen "Pretty woman". Jag svarade på 14 frågor och fick 100% rätt. Ska jag bli orolig här? (men jag vet om andra som också sett filmen många många gånger)

Igår var jag hos frisören. Hon är så duktig och trevlig. Lite kortare i nacken, och så använde frisören sig av nyförvärvade kunskaper från kurs i New York (det ni) Blev väldigt nöjd. Men eftersom jag inte kan acceptera att jag börjar bli mörkare, så blir håret lite slitet av alla ljusa slingor, så jag måste säkert göra lite inpackningar och så...

1 kommentar:

Vita hjärtan sa...

"leeeeeeer" Bra eller dåligt....ja, det är frågan. Tänk att vi är så lika du och jag fortfarande....... Kan inte tänka mig att jag skulle kunna få mindre än 100 % jag heller....det är min absoluta favoritfilm ......har sett den hur många gånger som helst....kan vissa delar utantill "leeeeeeeer igen"

Kram Annemari