søndag 26. oktober 2008

Och så kom den mörka tiden

Oj vad det är tydligt att vintertiden har kommit. Eftermiddagen blir så kort och kvällen kommer så plötsligt. Så nu kanske det blir svårt att ta min vanliga tur i skogen efter jobbet, blir inte så lätt att se vart man går. Funderer därför på att återuppta min aktivitet från förra vintern, simma. Så nu gäller det bara att komma igång, och det har jag ibland lite svårt för.... Men har jag väl fått en ny rutin, så brukar det gå bra.

En riktig skön söndagkväll önskar jag nu alla, och nu får jag användning för alla ljusen som jag köpte på IKEA. (sent i går kväll var det specielt viktigt, då strömmen gick och det var mörkt i hela bygden) Och så kan man drömma om de ljusa sommarnätterna.

1 kommentar:

Rune Lundblad sa...

Finns det ett badhus i Åmot eller måste du stanna kvar i Mjöndalen?