lørdag 4. oktober 2008

Vilken härlig dag! eller vad säger du?

Ok, det är regn i luften, men vad gör väl det. Det är mest synd om min man som måste vara ute och bygga. Vårt utbygg har nu väggar och takstolarna är på plats. Idag skal takplattor på, och så börjar man se hur det ska bli. Det ska bli ett helt nytt ingångsparti, och många garderober. Hurra.
















Idag har vi en sådan traditionell fördelning här i hemmet, jag städar, lagar mat och tvättar kläder. Kanske jag också skulle baka, men det är kanske att överdriva husligheten....☻Det blir också en tur ut i naturen tillsammans med min härliga väninna. Måste bara klä mig lite förnuftigt. En tur till blomsteraffären hade heller inte varit fel, nu när allt vissnar där ute, hade det gjort sig med en stor färgglad bukett inne.

1 kommentar:

Rune Lundblad sa...

Kul att se hur bygget går framåt. Det ser ut att bli väldigt fint.