mandag 27. oktober 2008

Måndagskväll

.....det är måndagskväll och jag har en väska som måste packas. I morgon kommer jag hem sent, och på onsdag åker jag bort på seminar i 2 dagar, så jag tror jag måste packa i kväll. Detta är alltid lika svårt, vad ska man lägga ned och så får det inte blir för mycket. Och så måste jag väl egentligen stryka lite också....märker ni också ibland att det allra minsta kan kännas helt omöjligt att orka/fixa...Men att göra små saker till stora saker är väl ganska typiskt för oss, som har liv som i det stora hela är ganska bekväma. (ni vet: vatten som kommer ur kranen, mat i kylskåpet, kläder som värmer dig, jobb att gå till....)

Och hit ska jag på onsdag..(och jag vet att det finns mjukglassmaskin på hotellet...mums) Bilden kommer härifrån

1 kommentar:

Rune Lundblad sa...

Du kan väl fixa några standardpackningar - en för vintern, en för våren, en för sommaren och en för hösten. Och så har du väl någon gammal packningsplan för väskan sedan förr.
Ha det så bra på seminariet, hoppas du får lära dig något nyttigt.
Pappa