fredag 6. november 2009

Efter en långa vecka...

Kvällstankar...
Vill aldrig sluta tänka, aldrig sluta känna
Även om det är tungt...och jag ibland är jag så trött
Men så kommer glöden och inspirationen
Och då blir så spännande...men vi behöver varandra.
Vi behöver vara en del av en gemenskap
Inte ensam, men tillsammans

Jag vill att du lyssnar

Jag vill att du ser mig

Här och nu

När du ser mig, så ser jag dig

Vi möts i mötet

Byter tankar...delar

När vi delar blir vi större

Så jag vill se dig

Jag vill möta dig

Där du är

4 kommentarer:

Jessica75 sa...

Marie - du skriver saker som får mig att fundera och det berör mig varje gång. En stor helgkram på dig och njut av ledigheten fast den bara varar i 2 dagar. Kramar Jessica

HAGENS VITA VARDAG sa...

Å så fint Marie-som alltid! Är så glad att vara tilbaka hos din fina blogg, är verkligen sämsta bloggaren i mellanåt men som sagt, var sak har sin tid..=)
Ha en superskön helg
Kramar Anna

Malys krok sa...

En tankefull dame. Så sant! Vi trenger å være en del av et fellesskap, ikke alene. Gode ord hos deg... klem fra meg.

Sjabbig men chic sa...

Oj! Vad spännande med det nya arbetet. Jag sätter upp fingret i luften och känner efter och ja... det känns alldeles säkert som att vinden blåser åt ditt håll.
Jag vill inte heller sluta tänka och känna och allt du vet.;)

Kramis Lisa