tirsdag 27. januar 2009

En vandring

Häromdagen gjorde jag en stadsvandring i Lund. Häromkvällen gjorde jag en "bloggvandring". Även om min bror ironiskt sa att jag bara surfa -men det kan inte vara sant - det har jag aldrig kunnat men vandra kan jag. Det började med en blogg med det härliga namnet, duften av erteblomster och så genom klick efter klick så vandrar du vidare. Du vet aldrig var du hamnar, varje klick öppnar dörren till en ny människa och det hon/han önskar att dela med sig av. Kan rekommendera den vandringen -men börja först med en tur ut i det härliga vädret. (och det kan vara regn, snö, sol,dis - men hursomhelst "Ett härligt väder")

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie! Jeg sitter akkurat nå på FO-kontoret og leser om dine dager.Du er en utrolig god blogger!:-) Tenker på deg og din familie. Stor klem fra Marianne

Ann-Sofie sa...

Hej Marie, ja visst är det mysigt att bloggvandra och mötet som kan uppstå i cyber världen, men ändå äkta o ren omtanke...härligt!
Kram Ann-Sofie