fredag 30. januar 2009

Idag blev i morgon

Skulle egentligen ha åkt hem idag, men bestämde mig för att stanna en dag till. Det blir tidig buss i morgon, upp klockan 05.00 (tur att man är en a-typisk A-människa) Har både böcker och nya numret av Lantliv att läsa. Ska låta de vackra bilderna ge mig inspiration och lite glädje på turen. Så kanske turen inte blir så lång, och tankarna inte så tunga.









Den runda goa ängeln sitter hemma på mitt hörnskåp och väntar -med utsträckta händer. Knyt inte din hand - öppna för att ge och ta emot.

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ha en fin helg.
kram Lallis

Malys krok sa...

Har vært innom før i dag, men ikke funnet noe nytt. Nå ser jeg at du ikke har det godt. Vil bare du skal vite at både jeg og min mann ber for din mamma og for deg. Håper det snart blir litt bedre. Ønsker deg god tur hjem i morgen. Hilsen fra Margit i Nord Norge.

Maya sa...

Hoppas resan hem går bra. Förstår att du behöver få nåt annat att tänka på så det inte blir för tungt. Kram!

Rune Lundblad sa...

Tack Marie för dagarna du gav är i Landskrona, Lund. Jag älskar dig och ber om Guds frid och ro i ditt hjärta. Allt är under kontroll. Eva är på väg till fullständig hälsa.
pappa