onsdag 28. oktober 2009

En känsla


Tänk så många känslor som passerar genom mig själv under en dag. Det är känslan av glädje när jag lyckas, det är känslor av sorg när jag upplever att någon har det svårt, det är känsla av ilska när orättvisan visar sig, det är känsla av hopplöshet när jag inte får till något, det är känsla av optimism när jag ser framsteg, det är känsla av tacksamhet, när jag ser alla vänner...och det är känslan av lycka, när jag vet att jag är älskad...för att jag är den jag är.

Alla dessa känslor, allt..gör att man känner att man lever. Jag vill leva helt och fullt, inte halvt och delt.

4 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei. Så vakkert skrevet, og det er jo veldig sant. Det er jo de sammensatte følelsene som gjør at vi er hele mennesker.
Ha en fin kveld.
Klem Ann<3

Babsan sa...

Fint skrivet!

Malys krok sa...

Ja slik er det. Følelsene skifter i takt med det en opplever. Ha en god natt og morgendag! Klem fra Margit.

Vita hjärtan sa...

Så fin banner....så fin textad "skylt" och så otroligt fint skrivet......!

Kraaam Annemari