søndag 11. oktober 2009

..min garderob är full

De som känner mig i verkliga livet...vet att jag är väldigt glad i kläder och skor. Det är väl i och för sig inte något specielt märkligt för en kvinna på 40+. Måste säga att intresset tydligt märks när garderobsdörren öppnas. Det här är mina nyaste skofavoriter, bra höjd (för mig som bara har 161 cm att ståta med) och riktigt bekväma. Passar både till byxor och kjol. Jag ni hör att jag har vanan inne...god på att argumentera - varför just detta skoköpet var viktigt/riktigt. Från Bianco

4 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Jättesnygga! Det hör jag ju att de var verkligen nödvändiga.Dessutom så förstår jag det när jag ser dem.;)

Kramis Lisa

Evatina-beth sa...

Jag såg just i tidningen att ICA-förlaget gett ut en ny bok: "Garderoben". Du behöver nog inte köpa den eftersom du har så fina garderober både utseendemässigt och innehållsmässigt. Dessutom har du ju en "affär".
Kram från mamma

Malys krok sa...

Fine sko, og garderoben, ja den skal en helst ikke si nne om,. Skapet er fullt! Ha en fin kveld og god ny uke. Klem fra Margit.

Marie//Tekla Maräng sa...

Snygga skor och dom ser sköna ut.
Tack för boktipset i förra inlägget.
Kram:)