lørdag 17. oktober 2009

Något att värma sig med


Måste ju bara visa den sköna pulsvantarna som jag fått. Om jag sedan är riktigt snäll, så vankas det benvärmare i samma stil till jul....den som väntar får se. Eftersom jag själv definitivt inte har min starka sida på området sticka, virka, sy...så är jag extra glad för att ha en väninna som stickar snabbt och bra, och som gärna delar med sig. Det som är specielt bra med henne är att hon också delar med sig av det bästa...värme, omtanke, uppmuntrande ord - en VÄN med stora bokstäver.

2 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Ja, goda vänner värmer mer än något annat. Men de där är jättefina och ser så mysiga ut.

Kramis Lisa

Maya sa...

Ja, en VÄN, det är något man ska vara glad över att ha, att ha någon man kan vända sig till när som helst, om vad som helst. Jag skriver om en av mina vänner på min blogg idag.
Pulsvantar, det var något nytt. Fina var de i alla fall.. och så fina naglar du har..:)