lørdag 31. oktober 2009

Kanske kan det bli några presenter....

Förtjusande små tändsticksaskar och en vacker kalender
En tavla med Fader Vår.

Små flaskor till något gott doftande.

Stora silvriga droppar. Något att ha i den stora stora granen.

Jag bor inte i någon stor stad, men här finns ändå allt du behöver. Efter min lilla skogspromenad besökte jag vår lilla affär med alla dessa ljuvliga ting. Inget man behöver, men något som kan muntra upp. Samlar på mig små julklappstips. Fastnade specielt för den vackra kalendern.
Upptäckte att detta var mitt blogginlägg nummer 900....blir nästan imponerad av mig själv, här har jag varit uthållande. Trodde väl aldrig det när jag skrev mitt första inlägg i april 2008.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vackert bildspel du har gjort i inlägget under :) Hur bär man sig åt för att skapa ett bildspel?

Wow vilken butik, många vackra saker och så roligt att få vete lite mer om dig :)

Kram Åsa