mandag 23. februar 2009

En utmaning

Härliga Lisa med bloggen Sjabbig men chic har gett mig en utmaning. 7 sanningar om mig själv. Har ju haft några dagar på mig att fundera..........så here we go...
  • Väldigt impulsiv - här kan det gå fort i svängarna men samtidigt...
  • .....lite för stort kontrollbehov. Måste veta vad som sker
  • Skrattar ofta och gråter lätt
  • Har aldrig kommit bra överens med symaskiner.
  • Mer svensk efter att jag flyttade till Norge
  • ABBA älskare sedan första LPn (min var den med Rock me - ni vet den när de satt bak i en bil.)
  • Har alltid minst två böcker på gång.......svårt att välja
Detta var ju inte hela sanningen, men i allafall sant.

Nu ska visst andra utmanas - och jag tror att ni alla läsare ska få fundera lite - vad vill du dela med dig av - vad vill du berätta om dig själv. 7 sanningar om dig själv. Tar du utmaningen?

Ingen kommentarer: