lørdag 7. februar 2009

Nu räcker det

Den ena bilden är från filmen (filmweb.no) och den andra är taget ut från vårt sovrumsfönster idag på morgonen. Snö överallt

Februari i alla ära, och vinter är det men, ett stort MEN.....kan det inte sluta snöa nu. Vaknar upp också idag, och snön dalar ner från himlen. Solen har inte hälsat på här på en lång stund, undrar om den behöver en speciell inbjudan?? För att muntra upp oss idag, tar vi en tur på Bio, och om allt går efter planen så ska vi se "Max Manus" och kanske en liten bit mat också. Vi kände båda två att nu var det dags att göra något trevligt, de sista veckorna har varit så intensiva och det är då lätt att glömma bort att ta vara på varandra. Så ikväll är det vår kväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*ler*
Jag kan inte hjälpa att jag tycker det är liiiiite mysigt med snö ;) men det kan bero på det faktum att vi i södra Sverige sällan får så mycket snö :-))

Hoppas ni får en jätte mysig kväll tillsammans-det är så viktigt att ta vara på varandra då och då så man inte tappar bort varandra i vardags-stressen som finns.

Många kramar!

Anonym sa...

Haha ser nu att min översta mening var lite knasigt formulerad,men jag hoppas du förstod vad jag menade ;-))

Kram igen