lørdag 7. februar 2009

Luftade tankar

Har nu varit ute och luftat mina tankar.....så friskt och gott. Så blev det också lite ordning här inne - nya lakan i sängen och damsugit hela huset. Avslutade det hela med en kopp kaffe och några av de sista pepparkakorna från julen. (jag bakar alldeles för många)

Pratade med min mamma nu på morgonen, det går lite upp och ned. Idag kommer de kära barnbarnen på besök - och de får sprida sin glädje precis som bara barn kan - genom deras unika förmåga att leva här och nu.

2 kommentarer:

Maya sa...

Ja barn är härliga! De kan verkligen göra en glad! Kul för Eva att få lite besök av dem också!
Skönt med luftade tankar och sinne. En rask promenad i frisk luft kan göra susen!

Mia sa...

Det lät skönt med luftade tankar. Här har det efter ganska lång tid med minusgrader och lite snö bara regnat idag så jag har inte ens varit utanför dörren.

Tack för din hälsning hos mig, så att jag kunde hitta hit också!

Kram Mia