søndag 15. februar 2009

Snart måndag


Har en ganska hektisk vecka framför mig. Det är kurs måndag och tisdag - nytt dataprogram. Och så blir det SRS (sektionsrådet för socionomer) i Oslo på onsdag och torsdag. Torsdagkväll blir det syjunta - måste väl snart bli färdig med mitt broderi. Jag började i april förra året - och hade ni sett storleken på broderiet hade ni fått er ett gott skratt - det går inte fort här.... På fredag blir det en hygglig kväll med vänner. Lördag och söndag ska vi vara barnvakt. På söndag blir det också lite födelsesdagsfirande i all enkelhet. Och så var det måndag igen. Men om man känner sig tidspressad - så tänk.
Tiden går inte - Tiden kommer.







Men idag har vi bara haft det lugnt och skönt tillsammans med Tone och hennes flotta familj. Men inte åt de upp alla våfflorna - så det blir nog en härlig kvällsmat. Visst kan man äta våfflor till kvällsmat!?

7 kommentarer:

Ninnie sa...

Mmm, så gott det ser ut med våfflor! Ett fullspäckad schema har du framför dej ser jag.
Hoppas du får några lugna stunder emmellanåt i alla fall!

Rune Lundblad sa...

Jag hoppas att du får en bra vecka. Här är allt lugnt och skönt.
pappa

Anonym sa...

Hihi visst får man äta våfflor till kvällsmat,särskilt om de blivit över,man kan ju inte slänga ;-)

Hoppas du får en jätte bra vecka trots ett fullspäckat schema.

Tack för alla dina fina kommentarer hos mig,de värmer!

KRAM

Anna-Lena sa...

Självklart kan man äta våfflor! Min lille Oscar hade blivit sååå lycklig! :) Ha en skön vecka... ja, tiden komme på en fort... ;D

Vita hjärtan sa...

En intensiv vecka framför dig, men du har mycket att se fram emot i slutet av veckan! Syjunta, vänner på middag och barnvakt, låter lika roligt alltihop!

Här ser jag fram emot några dagar i fjällen med maken och sonen. Ska bara arbeta 2 dagar. Sedan har jag semester.

Du har en utmaning och en award att hämta inne hos mig, om du vill!

Ha en riktigt bra vecka!
Kram Annemari

Anonym sa...

Klart man kan spise vaffler til kvelds! Det gjorde jeg også i går. Og de var ikke til overs engang -jeg lagde de rett og slett til kvelds bare fordi jeg hadde så lyst:-) Lykke til med hektisk uke, blir spennende med SRS da. Og for et bra oppslag leserinnlegget om skole i DT i dag ble!!!
klem Marianne

Maya sa...

Klart man kan äta våfflor till kvällsmat!! :) Så sant om tiden! Den går inte, den KOMMER!