fredag 6. mars 2009

Ett huvud är bra att ha...

Jovisst är det så, men några dagar är huvudet till ett problem. Det började redan klockan 04.00 på morgonen - vaknar av att huvudet gör sig påmint på ett mycket bestämt och obehagligt sätt. Försöker med hjälp av lite tabletter och några timmars till sömn att lugna ned huvudet. Men tyvärr har det onda varit där hela dagen, i bland lite i skuggan, men ständigt där. Så det som skulle bli en fredagskväll med middag bland många andra, blir nu en kväll med mig själv. Eller mitt huvud och jag.

Återkommer med friska tag i morgon..........hoppas hoppas.

8 kommentarer:

Ninnie sa...

Å, hoppas huvudvärken ger med sig snart. Ha en lugn o mysig fredagkväll, krya på dig önskar Ninnie

Sjabbig men chic sa...

Uscha, stackars dig! Har du migrän? I vilket fall så hoppas jag att du får en skön kväll och att huvudvärken försvinner.
Och du har alldeles rätt huvudet är förstås bra att ha men den där huvudvärken skulle man gott kunna klara sig utan. Eller så är det för att man ska känna att man har ett huvud.

Kram och kram Lisa

Rune Lundblad sa...

Vila dig och koppla av såblir det nog bra.
pappa

Jessica75 sa...

Usch jag vet verkligen hur din dag har varit, stackarn. Jag har ju också migrän emellanåt så det är ingen höjdare. Krya på dig gumman!

HAGENS VITA VARDAG sa...

Hej och tack snälla för dina gulliga ord hos mig! Blev sittandes och läste dina inlägg, fick lov att torka bort tårarna i ögonen när du skriver om just en livskamrat! Visst är det väl så, någon som alltid funnits mer eller mindre vid din sida genom livet..phu man kan fundera mycket och jag tror att det är bra att kunna göra det ibland. Man ser lite mer ödmjukt på det som finns runt omkring en!
Härligt att träffa nya goa kloka bloggvänner = )

Ha en riktigt skön helg
Kram Anna

gissan sa...

Jag antar att du redan provat med kaffe... ;)
Huvudvärk e inge kul. I know for sure!
Krya på dig.
Kram Gissan

Ann-Sofie sa...

Hej Marie...Hoppas du får vakna utvilad och utan värk imorgon och njuta av lördag!
Tråkigt att läsa om begravning, men som du skriver skönt med kontraster!
KRAMAR Ann-Sofie

Vita hjärtan sa...

Hoppas huvudvärken är borta imorgon bitti så du får en riktigt skön helg!!

Kram Annemari