tirsdag 3. mars 2009

Finn fem fel

Idag hade jag nog tyvärr kunnat räkna upp många fler fel än fem - några dagar är fel och ful dagar. Du hamnar i en liten fulgrop - och förstår inte hur du ska komma upp därifrån. Allt blir liksom fel. Men vad gör man - specielt åt det fula. Lite banala saker kanske, men detta gjorde jag:
  • Rodde 3000 meter i romaskinen efter jobbet (vi har ett litet träningsrum på jobbet - så inga undanflykter här)
  • Hårinpackning (som ska sitta i över natten)
  • Ansiktsmask (skrämmer slag på min man - och ser lite grann ut som spöket Laban, men han är ju snäll)
  • Hudlotion som ger lite lite färg. (benen är väldigt vita)
Och hur känner jag mig nu......... lite dum för att jag klagar......men lite piggare och då lite gladare och då lite vackrare. Helt enkelt lite mer rätt.

Här ligger mina vita ben.

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Snygga spiror Marie!
Det där var väl jättebra saker att göra. Magiskt, Marie, magiskt!

Kram Lisa

Rune Lundblad sa...

Dom benen behöver verkligen lite hudlotion.
Tillhör de det nya matsalsbordet?

Vita hjärtan sa...

Otroligt snygga ben du har!!! Vita och fina.....fniss. Dom behöver ingen lotion. Lät annars skönt med lite omvårdnad om både kropp och själ... Själv känner jag mig överkörd efter två intensiva kvällar med bugg och gympa....får bli en tidig kväll här. Sov gott!

Kram Annemari