onsdag 11. mars 2009

Mitt underbara liv

Just precis så känns det idag
Mitt liv är underbart
Inte för att det hänt något så väldigt specielt idag
Men för att dagen bara att varit så där vanligt bra
Inga konflikter - (förutom den solkonflikten jag nyss skrev om)
Tror inte ens att det finns
en liten liten tanke av oro i mig
(och det är ovanligt)
Oro har tyvärr ofta satt sig fast i mig
Men idag - nej - ett härligt lugn här inne i mig








Tänk så ofta sådan dagar bara passerar förbi oss -
just för att det inte händer något specielt -
så ser vi inte det underbara
Så stanna en stund -
Se och upplev dagen

Bild från kreativ insikt.

6 kommentarer:

Vardags-mirakel sa...

Så härligt med en helt igenom harmonisk människa! Njut av känslan, kram Eva.

HAGENS VITA VARDAG sa...

Ja men visst är det väl så, dagarna bara passerar och det med en väldig fart!
Vad skönt att du har en underbar dag! = ) Det är så superviktigt att man verkligen får känna de dagarna då och då, gärna ofta och gärna varje dag... = / ..
Njuut..
Caroline på Kreativ Insikt är bara helt fantastisk, älskar hennes budskap! Får en att tänka till..

Hoppas allt är skapligt med din mamma.
Sköt om dig, många kramar
Anna

Sjabbig men chic sa...

Nej, häng för allt i världen inte undan dunjackan, då brukar det bli totalkört med vädret!
Sol är underbart men inte rätt i ögonen när man jobbar eller kör bil så det så!
Fortsätt nu att ha en riktigt bra kväll!

Kram Lisa

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej!
Kom hit via Hagens vita vardag.
Vad kul att hitta in till dig!

Kram Sanna

Vita hjärtan sa...

Så härligt med dagar när det känns så där! Min eftermiddag var lite motig, men kvällen blev desto bättre!

Kram Annemari

Anonym sa...

Visst är det helt fantastiskt när livet är sådär :)
Precis som det ska vara egentligen,bara glädje och inre frid.

Hoppas att dagen idag varit minst lika bra!

Stor varm kram!
//Jessica