lørdag 14. mars 2009

Lördagskväll

Min lycka idag,
det är att mamma känner sig bättre
Allt går framåt, kanske inte alltid så fort
Men sakta med säkert
Och att mamma får vara hemma
Det är det sköna
Hon får världens bästa omsorg
av min underbara pappa

Och nu till något annat - svensk melodifestival ikväll - finalen. Undrar hur detta går, men jag tror fortfarande att det norska bidraget är något bättre.... Men man vet ju aldrig - Men kul är det. Undrar om man kan unnan sig lite chips kanske, eller god choklad eller så smakar ju alltid ett glas rödvin gott.

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Det är en väldigt bra lycka du har idag tycker jag! Hoppas verkligen att du har unnat dig både vin och godsaker!

Kram Lisa

Maya sa...

Jag har inte hört det norska bidraget ännu så jag vet inte om den är bättre. Ska bli intressant att höra sen!
Malena var kanon tycker jag!

Nastasia sa...

Så HÄRLIGT att Mamma mår bättre!!!!!! ♥