søndag 22. mars 2009

Nästan rekord

...jag som suckade så igår, tänk att jag aldrig kan sova länge. Men idag, sov till klockan 08.00. Länge och länge kanske ni tänker, men allt är ju relativt, och i min värld är det länge.

I dag har vi realtivt bra väder, men ingen sol. I-poden står på laddning, och kroppen ska snart få ben och gå på. Måste komma igång med mina långa turer - läste lite från sommaren och höstens blogging, och oj vad duktiga jag var, ute nästan varje dag.

Tyvärr så är det ju lite kletigt/lerigt ute och mina byxor ser ut som om jag hoppat rakt ut i en vattenpöl när jag kommer hem från en tur. (hur i hela friden kan man låta bli att få smutsiga bakben!! Eller jag menar bak på vaderna - Men bakben är ett så bra ord, men jag kan garantera att jag bara har två ben, även om det ibland går så fort, så man kunde tro att jag definitivt hade mer än två ben -nästan som en lite tusenfoting.)

2 kommentarer:

Tea Lady sa...

Hej!
Första gången här, så fint du skriver! Jag lär återvända.

Måste även jag snart ut och känna på våren litet...

Kram,
Lena

Maya sa...

Ha haa.. Bakbenen!
Jag skulle också vilja slippa bli kladdig om bakbenen.. kan man det? Ha en mysig promenad, för mig blir det bara traskande i huset, kanske ska jag iväg med barne till skogen sen senare, det beror på hur allt löper idag.